Reklamní letáky jako hobby

T-shock

Nedávno jsem si povídal s kamarádem a zjistil jsem zajímavou věc. Kamarád říkal, že si již nějakou dobu schovává reklamní letáky určitých společností. Zajímal jsem se, jak to prakticky vypadá. Řekl mi, že každý den prohlíží veškeré reklamní letáky, aby nezmeškal svoje oblíbené. Zakládá si letáky společnosti Lidl, Tesco, Penny Market a Billa. Říkal také, že si letáky zakládá do pořadačů. Pro každý obchodní řetězec má zvláštní pořadač a má to rozčleněné podle roků. Již má několik let schované letáky.
tašky na nákup
Dokonce u diskontu Lidl má letáky od vstupu na náš trh. Nedávno jsem se byl u něho podívat a popovídat si. Viděl jsem, jak to má vše uspořádané na poličkách. Má to rozdělené podle roků a taky podle společností. Nestačil jsem se divit. Kamarád mi říkal, že se mu líbí, jak může sledovat změnu letáků v průběhu let. Dokonce má přehled i o tom, jaké jsou v průběhu let změny cen. Má to opravdu velice hezky rozdělené. V brzké době plánuje i přechod na elektronickou archivaci. K tomuto kroku se rozhodl proto, aby ušetřil místo. Nicméně chce starší letáky nechat v papírové podobě. Dokáže o tomto koníčku mluvit dlouhou dobu a je velice zajímavé ho poslouchat. Reklamní letáky jsou zkrátka jeho velký koníček. Dokonce i já se mu snažím schovávat letáky a zavolám mu, zda ten konkrétní leták má. Jednoduše je to velice zajímavá věc.
 otevřená fotokniha
Zajímavý koníček?
 
Rozhodně je to velice netradiční koníček. Nemusí to nicméně spočívat pouze v ukládání reklamních letáků. Může to znamenat, že také každý leták prohlížíme a porovnáváme ceny. Je pravda, že se v dnešní době stále více a více snažíme ušetřit. Logicky více a více lidí se zajímá o reklamní letáky a porovnává ceny. Do této skupiny patřím i já. Snažím se také ušetřit, jak to je. Mám nějaký oblíbený obchod, kam chodím rád nakupovat a sleduji důkladně jejich nabídky. Proč by si člověk takto nemohl zakládat reklamní letáky. Vlastně je to velice zajímavý koníček. Pokud si tedy někdo chce takto zakládat letáky, tak může. Stačí k tomu pouze pořadače, euroobaly, nějaké nálepky a popisovače. Proč nezkusit netradiční koníček. Jen směle do toho.

Reklamní letáky jako hobby
Ohodnoťte příspěvek
970x250-erotickepradlo6-1429533360.jpg