Výprodej

1 937.11 Kč

2 980.21 Kč

Auto výfukové potrubí Podtlakové čerpadlo Variabilním časováním Výfuku Dálkové ovládání z Nerezové oceli Univerzální ID 51 mm 63 mm 76 mm T tvar 400mm

Přidat recenzi

ame:Ventil výfukový potrubí vzor:k dispozici jsou Tři režimy 1:jeden Ventil výfukové potrubí 2:Ventil výfukové potrubí S regulátorem 3:Ventil výfukové potrubí S vakuovou pumpou controller interface velikost:volitelné 51mm(2") 63 mm(2.5") 70 mm(2.75") 76mm(3") Ventil výfukové potrubí S regulátorem Otevřít cestu: originální vakuové vozu ovládá otevírání nebo zavírání Ventilu výfukového potrubí S vakuové čerpadlo, regulátor Otevře cesta: vakuové pumpy otevře nebo zavře představit: Výfukový systém se odkazuje na systém sběru a vypouštění výfukových plynů motoru, včetně výfukového potrubí, třícestný katalyzátor, tlumiče, výfuk. Výfuk může být rozdělena do dvou typů: negativní tlak typ a přímý tlak typ. Výrobci automobilů budou stanoveny výfukových plynů, aby se negativní tlak typ při výrobě automobilů. Když motor pracuje, výfukové plyny z jednotlivých válců bude také být propuštěn v určitém pořadí, ve formě impulsu z válců, které budou shromažďovány prostřednictvím výfukového potrubí na výfukové potrubí, silnice, která bude generovat vlnu po vlně vzduchu, a jít ven z potrubí ve frontě. V tomto případě, první výfukových plynů bude produkovat nějaký podtlak, a to negativní tlak, který může pomoci výfukových plynů ze zadní řady, aby se více hladce propuštěn. Tímto způsobem, když otáčky motoru jsou nízké, tato struktura může nepřímo zlepšit výfukových účinnost motoru, a tím dosažení účelu zlepšení nízké torzní. Negativní tlak výfukového potrubí trysky nastavit původní tovární je malý, a tlumič bubnu je také komplex, který nutí výfukových plynů nesmí být propuštěn hladce a vytváří negativní tlak. I když hluk je malý, tato struktura může zvýšit low-rychlost, točivý moment, ale při vysoké rychlosti je běh, ucpání výfukového bude být generovány a výstupní výkon bude ovlivněn. I když původní továrna bude nastaven jako je tento, relativně neutrální funkční vlastnosti může splnit většinu populace, a hluk není příliš velký, ale po tom všem, někteří fanoušci, kteří milují auta nejsou spokojeni s status quo, popudlivý zvukové vlny je účinek chtějí, a rovnou výfuku může splnit jejich požadavky na automobily. Přímo z výfuku, zjednodušuje výfukového potrubí blok výfuku výstupní zařízení, jako jsou hladké, jak je to možné výfukových plynů z motoru výfukem do atmosféry, většina výdajů výfukových plynů jsou používány po rovné potrubí, samozřejmě, že ne otáčení zařízení, jako je negativní tlak výfukový výfukový výfukový hlas velký mnoho, nebo hluk. nedostatky výfuku je také velmi zřejmý, zcela nevzala v úvahu, motoru na nízké otáčky, když je třeba pro protitlak, přímo z výfuku je obecně objevil na převedené supersport výkon nebo vysoký výkon, auto na konci dne je, aby se dobrý výkon, můžete použít přímo z výfuku, nízké rychlosti byly kompenzovány silný výkon motoru, vysokou rychlost hladký a nemá vliv na motor, výfuk. Rovnou z výfuku struktura je jednodušší, a to zejména na zadní tlumič výfuku, výfukové může projít výfukové potrubí rychleji, a tím dosažení účelu účinné odsávání. Jeho výhodou je, aby se výfukové plyny motoru hladký, vysoká rychlost točivého momentu. Takže otázkou je, je tam trochu výfukových plynů, které mohou nejen uspokojit zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách, ale také nemá vliv na hladký tok výfukových plynů vysokou rychlostí, která může mít nejen vysoký zvuk výfuku, ale také může mít klidné kočka, když je potřeba? Odpověď je-ano! Variabilní ventil výfukový systém je ideální výfuk, ale co to je? Variabilní ventil výfukových technologie není sofistikované, přidejte nastavitelný ventil v potrubí podle majitele záměr (ruční) nebo otáček motoru (automatické), se stal tichý, postarat se o nízké torzní zpětný tlak výfukových plynů, nebo zvuk, zahřívá, pozor na vysoký obrat výkon přímo z výfuku. variabilní ventil je řízen vakuové čerpadlo, podobné jako obtokový ventil turbodmychadla, která ovládá otevírání a zavírání ventilu určit, zda je průtok výfukových plynů je hladký, nebo ne. To může být provedeno tím, že myslí kontrolu a ovládání počítače. Komentář: S výfuku, nízký točivý moment, vysoký převod není slabý, řvaní Smažené ulici, doma v pohodě tichá, nevím, co si vybrat svůj důvod, proč, mimochodem, cena drahé je jediná nevýhoda, stejný výrobek než dvakrát kolem bez výfukového ventilu, doufám, že jste si vybrat podle své vlastní potřeby koupit.

Štítky: 76mm příjem, 51mm výfukové potrubí, výfuk, auto výfukové, výfukové potrubí, elektrické výfukových ventilech, bmw e60 výfuku, domácí výfukový ventil výřez, filtr výfuku auta, výřez na výfuk
Buben velikost těla 400*210*130(mm)
Další Číslo Dílu Vakuová pumpa Variabilní Ventil
Montážní Poloha Zadní
Speciální Funkce Zvýšení výkonu
Rozhraní 51 mm 63 mm 70 mm 76 mm
Výměnu Číslo Dílu Ventil výstupní potrubí
Země/Region Výroby Automobilů Čína
Výrobce Číslo Dílu Ventil Výfuku
Typ Materiálu Z nerezové oceli 304
Typ Odpor Tlumiče

Napsat recenzi

Související produkty